Pro bližší informace ohledně volných míst v těchto třídách kontaktujte vedení školy – Terezu Cachovou
na tereza.cachova@skolavitae.cz.
5/ doporučení odborníka
Pokud to uznáme za potřebné, po ukončení zkušebního pobytu Vás požádáme o zprávu o dítěti od speciálního pedagoga nebo psychologa. Naším cílem je, abychom Vašemu dítěti byli schopni zajistit péči a vzdělávací podmínky, které potřebuje s ohledem na jeho individuální potřeby.
PaedDr. nad Mgr. Hana Žáčková | doporučená psycholožka a speciální pedagožka
Mgr. Jaroslava Budíková| doporučená speciální pedagožka
2/ rozhovory s rodiči
Zjišťujeme, zda Vám můžeme nabídnout to, co hledáte. Jaké jsou Vaše představy o vzdělávání, co od školy očekáváte a jak k dítěti přístupujete a jaké má vzdělávací potřeby. Pokud v registračním systému nevidíte vypsané termíny pro přestupové rozhovory, napište nám, domluvíme si termín individuálně.
+420 608 948 311 | Iveta Jonášová
tereza.cachova@skolavitae.cz | Tereza Cachová
1/ seznámení se školou
Seznamte se s naší vzdělávací koncepcí. Představíme vám, v čem je náš přístup inovativní, jak přistupujeme k dětem, proč děláme věci jinak
a jak to ve škole funguje. Akce není určena pro děti.
Na všechny termíny prezentaci bude možné přihlásit se přes rezervační systém, a to během prosince.
Od prosince do března vás také zveme do výuky, abyste poznali, jak to u nás chodí. Akce je určena rodičům. Počet míst je omezený, rezervujte si to své včas.
Informace o koncepci školy naleznete také na webu školy, střípky ze života ve třídách sdílíme na blogu i na facebooku.
4/ týden na zkoušku
Zjišťujeme vzdělávací potřeby a osobnostní profil Vašeho dítěte (např. introverze/ extraverze, emoční nastavení, kognitivní typ, motivace, zájmy). Ověřujeme předpoklady pro začlenění dítěte do dané třídy z hlediska optimálního nastavení sociálního klimatu (tj. vyváženost i potřebnou různost).
3/ rozhovor s dětmi
Seznamujeme se s dětmi a dáváme jim příležitost poznat nás. Rozhovor vedou třídní vyučující.
Zjišťují okruh zájmu dětí i jejich motivaci pro učení. Poznáním dítěte učitelé ověřují předpoklady pro začlenění dítěte do dané třídy z hlediska optimálního nastavení sociálního klimatu (tj. vyváženost i potřebnou různost). Na rozhovor si děti mohou ze svého učení přinést cokoli, co by chtěly učitelům ukázat.