ITB
Ve středu jsme o ITB zjistili novou epochu Zimní sporty. Vybarvovali jsme si svůj sport, o kterém se každá dvojice učí. My máme skoky na lyžích. Nově jsme rozdělení na dvojice. Ten kdo vedle tebe sedí, s tím jsi ve skupině. Naše sporty jsou: Saně, rychlobruslení, biatlon, skoky na lyžích, akrobatické lyžování, hokej, krasobruslení, boby, alpské lyžování, běh na lyžích,...
Český jazyk
O češtině jsme psali Z a Ž. Vyprávěli jsme si, jaké jsme dělali tradice o Vánocích. V písance byla hádanka, kolik žvýkaček se vejde žirafě do krku. Učili jsme se, kde se píše y a i . Psali jsme věty. Psali jsme list o přečtené knize. Zpívali jsme písničku Měkké i a tvrdé y.
Matematika
O matice jsme včera psali násobení dvou. Točili jsme se, kolikrát a počítali to. Počítali jsme kolik věcí musíme dát do jednoho, do dvou a do tří koláčů. Počítali jsme auta a motorky. Ve středu se mi moc líbila matika.
Anglický jazyk
O angličtině jsme psali takovej test s číslama a hračkama a pojmenovávali jsme je. Pak jsme dělali pokojovou stezku a vyjmenovávali. Hodnotili jsme se, jestli zazpíváme dvě písničky nebo ne. Měli jsme si přinést fotku našich nej dárku a ptali jsme se na listu, co je tvoje hračka a odpovědi jsme si zapsali anglicky. Prezentovali jsme si svůj dopis pro Ježíška.
Projekty + ART
O projektech jsme si vyšívali jmenovku na boxíky. O ARTu jsme se naučili novou písničku o hokeji. O výtvarném ARTu jsme vyškrabovali ohňostroj.
Obědy a přestávky
O přestávce jsme s holkama hrály Třistastop. Použil jsem poprvé novou flašku od Ježíška. Učil jsem o přestávce hrát spolužačku na klavír Piráty z Karibiku. K obědu jsme měli jednou knedlíky a taky jednou špagety.
Připomínáme: Do knihovny jdeme příště ve ČTVRTEK 2.2.2023, protože v pátek jsou pololetní prázdniny. V pátek 13. a 20.2 bude sportovat, vezměte si odpovídající oblečení. 27.2. jdeme na Filharmonii, je třeba společenské oblečení.
Naše cíle na leden:
ITB
Znám pravidla a vybavení zimního sportu.
Předvedu cviky na dané svaly.
Připravím a realizuji rozhovor.
ČJ
Napíšu i po měkkých souhláskách.
Napíšu y po tvrdých souhláskách.
Popíšu známé sportovce/kyně.
M
Vytvořím šaty pro krychli.
Násobím 2, 3.
Změřím délku s přesností na cm.
AJ
Umím říct a zeptat se, co komu patří.
Řeknu, jaké sporty (ne)dělám rád/a.
Řeknu, kdo má co na sobě.
Comments